دلم برای کسی تنگ است.....
درباره وبلاگ

سلام به خونه ی من خوش اومدی@ @@@@@@@@@@@@@@@@ آفرین باد بر مرگ آفرین باد بر مرگ که با دست های سیاهش تو را خواهد کشت @@تنهایی@@
آخرین مطالب
نويسندگان
دروغ دوست داشتنی
عشق،نفرت،حسرت
پنج شنبهبرچسب:, :: 8:21 بعد از ظهر ::  نويسنده : فاطی       

دلم برای کسی تنگ است که او دلش برای من تنگ نیست.

چشم انتظار کسی هستم که او چشم انتظار من نیست.

دلم برای کسی تنگ است که او دلش برای من تنگ نیست.

اشکهایم برای کسی جاریست که او قطره اشکی هم برای من نمیریزد.

دلم بی تابش است اما او بی توجه به بی تابی هایم است.

اشکهایم باز جاریست . دستای سردم می لرزند. نمیتونم بنویسم. خندیدن و گم کردم.

دلم میخواد ازین شهر برم. برم یه جای دور. جایی که هیچ آدمی نباشه. ازینجا خسته ام. از آدمای بی احساس گریزونم. دیگه طاقت شکستنو ندارم.

خسته ام خیلی خسته . حالم روز به روز بدتر میشه



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: